Contact
Do you have any questions or comments about our products?
Contact us.
Your question/comment will be answered within 1 working day.
-
Chat
- Je kunt met ons chatten via de chat-knop rechtsonder op onze website
- 24/7 bereikbaar
- Binnen 1 minuut antwoord
-
E-mail
- Je kunt ons bereiken op info@vidanovastore.nl of via het contactformulier
- Maandag tot en met zondag 09.00 – 18.00 u
- Binnen 1-2 dagen antwoord
Contactformulier
Collapsible content
Gegevens bedrijf
VidaNova Amsterdam.
Handelend onder de naam/namen: RS Enterprise
KvK-nummer: 93009348
BTW-identificatienummer: NL003134013B04
Email
info@vidanovastore.nl
Vestigingsadres (GEEN bezoekadres)
Nederlandstraat 145
1363DB Almere
Klachtenprocedure
Bij VidaNova Amsterdam doen we er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er onverhoopt iets misgaan, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, per e-mail, via social media of per post. We reageren zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht.
Onafhankelijke klachtenbemiddeling
Als we je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, kun je terecht bij de onafhankelijke klachtenbemiddeling van de Geschillencommissie Thuiswinkel.org. Zij helpen bij het vinden van een passende oplossing.
Hoe dien je een klacht in?
Voordat je een klacht bij de geschillencommissie indient, moet je deze eerst schriftelijk bij VidaNova Amsterdam melden. Wij hebben dan 14 dagen om te reageren. Ben je niet tevreden met onze afhandeling? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Hier vul je het klachtenformulier in met de webshopnaam, je klacht, eventuele bijlagen en je persoonlijke gegevens.